Krok 1 – Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii [wg numeru zestawu klocków, wg koloru albo wg typu klocka] lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- w wyszukiwarkę możesz wpisać numer krótki lub nr długi klocka, ale jeśli go nie znasz starczy jakiś element identyfikujący klocek, np: opona, felga, belka, gumka, kabel itd.
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone – przejdź do koszyka.
Krok 2 – Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na „przelicz”, aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”,
- produkty oferujemy [najczęściej] w kilku wariantach, najpierw wybór: nowy – używany, potem liczba sztuk [1, 2, 5…]. Najtańsza opcja zakupu danego produktu to stan używany i największa dostępna ilość. Nie zawsze wszystkie warianty są dostępne.
- nasze zapasy produktów rozłożone są na poszczególne warianty. Jeśli chcesz kupić większą ilość, niż pozwala dany wariant produktu – dobierz z innego wariantu brakującą liczbę sztuk lub skontaktuj się z nami.
Krok 3 – Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na „zaloguj się”,
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję „zarejestruj się” lub pomiń zakładanie konta klikając na „złóż zamówienie”; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz „inny adres wysyłki” i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu „uwagi”
- po kliknięciu na „Podsumowanie” zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie na przycisku „Złóż zamówienie” oznacza potwierdzenie zakupu,
- odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.